29.11. - 17.12. DOVOLENÁ - V TÉTO DOBĚ NEBUDOU PŘIJÍMÁNY ANI VYŘIZOVÁNY ŽÁDNÉ OBJEDNÁVKY. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.

JAK NAKUPOVAT

Mým záměrem je, aby nákup v internetovém obchůdku Eva Luna byl co nejjednodušší a abyste si snadno mohla vybrat šperk, který podtrhne Vaši jedinečnost a zároveň Vám bude dělat radost a bude Vaším milým společníkem.

V horní části webu a také ve sloupci nalevo se nachází menu s kategoriemi, ze kterých si šperk můžete vybrat. Jednotlivé kategorie jsou tématicky uspořádané. Snažila jsem se kategorie odlišit pomocí názvů tak, aby bylo již na první pohled zřejmé, jaké šperky v nich můžete nalézt. Popis každé kategorie se nachází v horní části stránky, která se Vám zobrazí po klinutí na název vybrané kategorie.

Výběr Vašeho šperku Vám také mohou usnadnit filtry dostupné v rámci každé kategorie. Filtry naleznete po rozklinutí příslušné kategorie ve sloupci nalevo, pod seznamem kategorií. Uvidíte tak okamžitě, jaké konkrétní polodrahokamy a jaké konkrétní typy šperků (přívěsky, náhrdelníky, náušnice, náramky, prsteny) můžete v dané kategorii nalézt. Zároveň jsou zde uvedena znamení zvěrokruhu, pro která jsou v dané kategorii vhodné šperky.

Konkrétní polodrahokam a/nebo konkrétní typ šperku a/nebo i znamení zvěrokruhu můžete také vyhledat rovnou v horní části webu, pomocí tlačítka HLEDAT.

K podrobnému popisu šperku se lze dostat po kliknutí na jeho název nebo na obrázek, který daný šperk reprezentuje. V podrobném popisu se dočtete nejen bližší informace o technice výroby a rozměrech šperku, ale také o polodrahokamech, které jsou do šperku vsazeny. Také jsou zde další fotografie šperku, které si můžete rozkliknout do větší velikosti. Poté, co si šperk vyberete, jej vložíte do virtuálního košíku pomocí tlačítka Do košíku.

Nezapomeňte, že každý šperk je autorský originál a jako takový je vždy skladem pouze v jednom jediném kuse. Po vyprodání již šperk nebude dostupný.

Poté, co vybraný šperk vložíte do košíku, se Vám na obrazovce objeví zpráva o jeho vložení do košíku. Následně můžete ještě dále vybírat z nabídky šperků, nebo již přejít k objednání vybraného šperku či šperků.

Proces objednání

Na stránce košíku zkontrolujete, zda opravdu máte ve svém košíku všechny šperky, které chcete zakoupit. Je-li tomu tak, kliknete na tlačítko POKRAČOVAT.

V prvním kroku objednávky zadáte způsob dopravy a způsob platby. V dalším kroku objednávkového procesu pak zadáte své osobní a fakturační údaje.

Do obchůdku Eva Luna se také můžete zaregistrovat. Výhodou je, že při další objednávce již budete mít své osobní a fakturační údaje předvyplněné a ušetříte tak čas i možnou chybovost při jejich opětovném vyplňování.

Kliknutím na tlačítko OBJEDNAT s povinností platby pak dokončíte celý proces nákupu. Po odeslání objednávky Vám na zadaný e-mail dorazí zpráva o úspěšném přijetí objednávky. Pokud se tak nestane, je možné, že byl Váš e-mail zadán chybně. V takovém případě mě prosím kontaktujte na e-mail eva@evaluna.cz a já vše prověřím.

Odesláním objednávky vyjadřujete svůj souhlas s Obchodními podmínkami a také s Podmínkami ochrany osobních údajů.

Odstoupení od smlouvy a Reklamace

Odstoupení od smlouvy

Pokud si u mě zakoupíte šperk, můžete jej do 14 dní bez udání důvodů vrátit. Šperk však můžete vrátit pouze případě, že nebyl nošen a zároveň nejeví známky opotřebení či poškození. Důvod vrácení uvádět nemusíte, ale pro usnadnění celkové komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu nebo číslo faktury či prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení peněz.

Šperk, který vracíte, posílejte výhradně na adresu Mgr. Eva Chvalovská - EVA LUNA, Cíglerova 1079/10, 198 00 Praha 14, tel. číslo (+420) 737 011 664.

FORMULÁŘ pro odstoupení od smlouvy je k dispozici zde.

 Reklamace

Pokud při převzetí šperku zjistíte, že šperk vykazuje nějaké vady a/nebo Vaše objednávka není kompletní, neprodleně mě prosím kontaktujte a situaci rychle vyřešíme. Na šperky se samozřejmě také vztahuje dvouletá reklamační lhůta a v případě závady je možné je reklamovat. V takovém případě doporučuji kontaktovat e-mailem na eva@evaluna.cz, ve kterém uvedete, co je za problém, a poté se společně domluvíme, co dál. Ke každé reklamaci přistupuji individuálně a ne všechny šperky je nutné posílat zpět.

Další informace najdete v Obchodních podmínkách.

FORMULÁŘ pro reklamaci je k dispozici zde.